Захист прав споживачів

Основні напрямки діяльності компанії в області Захисту прав споживачів:

• усні та письмові консультації з питань захисту прав споживачів;

• роз'яснення прав і обов'язків споживача, продавця, виробника;

• правовий аналіз документів, наданих Клієнтом, складення письмового висновку;

• захист прав споживачів при купівлі побутової техніки, автомобілів, нерухомості, продуктів харчування у супермаркеті;

• захист прав споживача при отриманні освітніх, туристичних, медичних послуг;

• захист прав споживачів при виконанні робіт (ремонт квартири, встановлення вікон, будівництво будинків, гаражів);

• складення листів, заяв, скарг, претензій;

• розірвання договору купівлі-продажу;

• обмін товару, стягнення грошової суми;

• стягнення матеріальних збитків та моральної шкоди;

• складання позову про захист прав споживачів;

• досудове врегулювання спорів;

• представлення інтересів та захист прав споживача, виробника, продавця у суді.